doz0 doz0... :)

our's jr

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, August 16, 2014

first two weeks is heaven

assalammualaikum...


introducing...
my kesayangan...
yg buat peace tuh my incikSuami...

dia agak gile2 sebenarnye...
tp kalo ngan cikpuanLinda dia x jd gile...
sebab cikpuanLinda lg gile dr dia...
hahaha...

dia sgt sempoi kalo nak ajak bergambar...
tp ngan cikpuanLinda dia jd malu2 kucing nak amek gmbar...
kesimpulannye...
tyme second pregnancy ritu...
nan hado gambor kami berdua...
yg tgn dia atas perut cikpuanLinda...
hahaha...

okeh..
enuf merepeks...

sebenarnye nak citer...
mmg heaven kalo lepas bersalin suami ad teman kite kn...
boleh manje2...
boleh mnx itu..mnx ini...
dan ini first tyme cikpuanLinda merase ad suami tyme pantang...

first two weeks pntang mmg heaven..
sebab incikSuami cti tyme tuh..
yg cikpuanLinda taw sume da tersedia depan mata...

serius ckp...
cikpuanLinda x pnh tgok balik luka jahitan tuh...
just bersihkn n jage bg cepat sembuh je...
rzki kali nie...
incikSuami akan sapu ubat luka everytime after mandi...

dan nak dijdkn cerita...
pntang kali nie blh demam teruk...
mmg pnas la...
incikSuami jugak yg jge...
pakse mkn ubt...
pakse mkn...
pkse mandi...

after two weeks..
incikSuami terpakse blik melaka...
cuti da abes...
dan dgn mudahnya...
air mata  cikpuanLinda mengalir...

walaupn ini bkn anak pertama...
sy taw ini pengalaman pertama awak...
terima kasih sebab jaga sy...
sy x taw sy mampu ke x jge awak mcm mane awak jge sy...
really love u abg...

p/s - x sbr nak abes pntg..nak blik melaka...jmpe kesayangan saya

2 comments:

natasha said...

eh..suami cik pn linda kat kem melaka jugak ke?suami kita pun sama..kat terendak tp dia kat bomba..hehe;)

adnil linda said...

@natasha - a'ah...suami kite 17melayu

eklan