doz0 doz0... :)

our's jr

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, February 17, 2011

#10 - x taw nk tulis tajuk ap.....


hoh...
x taw nk tulis ap...
cikLinda ngah lncrkan perang dingin nie...
biarkn incikTunang tu...
ckap ikot sedap hati je...
bile cikLinda ckap ikot sedap hati...
incikTunang tahu nk merajukj...
berhari-hari plak tu...

so...
terimalah...
pembalasan...
hahahahha...

cikLinda plak nk merajuk...
tp...
x mcm incikTunang berhari-hari...
cikLinda akan buat dia rase betape berslhnye dia...

(ha...da stat jhat la tu)

ahhh...
persetankn itu sume...
sape suruh x reti nk jge ati cikLinda...
tasuke sume nie...


ok...
x nk nmpk sumenye cm slah cikLinda...
jom kte lyn stori nie...

sumenye stat tyme public oliday ritu
(cuti maulidur rasul)

incikTunang kuar berjln2 ngan teman2 beliau...
g ulu bendul la...
g city 1 park la...
g terminal 1 la...
dan mcm2 lg la...

then...
cikLinda kte la...

"abg..jln sorg2"

std la...
sebab ktorg jrg kuar ber'2...
blh plak incikTunang said...

"ala...syg pn slalu jln sorg2"

k...fine...
cikLinda blas blik...

"ala...tu xpe...syg bru nk bujang...abg da lame rase bujang"

boleh plak dia blas...

"tp...syg tu kn tunang org...bkn solo lg"

DEM...
yg tu memg sentap n menykit kn hati...
ko ungkit blik...
ko kte x nk kongkong ak...
then dis...
ko ungkit blik..
k..
fine..

sume nie slah ak la...
sebab terime pinangan ko awal2...
cmtu...
ko nk ak pk cmtu...

hell la...
memg bikin wa pnas je...

gua mlas nk lyn mamt tu da...
lntak r...
nk jd ap pn...

gua syg dia sepenuh hati...
dia buat gua cmnie...

fine...

11 comments:

Hanis MY said...

jgn la gituuu sabar linda.. biasalah tgh marah macam2 yg difikirkan tunggu cool sikit fikir elok2 k..alal linda pun g jela kuwa jejalan pe salahnya bukan kuwa dgn lelaki lain pun...

kema said...

haisehh...hantuk pale 2-2- org neh baru tau......hehe~
sabau yer ciklinda....dugaan tuh..masing2 tgh drh manis..mcm2 leh wat gaduh2...

adnil linda said...

hanis sensei -

emmm...sbar la nie...dr dulu lg memg da sbar ngan dia...tu la...kuar jejln je..bkn kuar g dating pn...huhuhu

adnil linda said...

kema -

tamaw...hantuk pale dia je...hehehhe...sje...bio kn dia...

Hanis MY said...

eleh bio2 tapi dlm ati rendu ahauwww...

HR said...

"hidup berumahtangga ni perlu banyak bertolak ansur, saling berkompromi. hati sendiri kena letak nombor dua, utamakan hati dia sebab dia telah kita pilih untuk jadi suami."

-pesan mak aku kepada kakak aku waktu dia nak kahwin dulu. :)

HR said...

em satu lagi.
abah aku pulak pesan, "tak ada istilah suami taat kepada isteri. yang ada cuma suami memimpin, melindungi dan menjaga isteri. yang perlu taat adalah si isteri. bersetuju menerima dia sebagai suami bermakna setuju untuk menerima pimpinan dan perlindungan dia terhadap kita."

pada aku, apa yang encik tunang ko buat tu adalah salah satu usaha dia melindungi tunang kesayangan dia ni.

:) maaf ye, kalau ko tak setuju dengan kata-kata aku.
aku harap yang terbaik untuk kau, kawan yang amat aku sayang. :)

adnil linda said...

hanis sensei -

memg la rindu...sesgt da nie...hehehhe

adnil linda said...

chik -

yup...i know dat thing...
almost 3 years...memg hti dia je yg ak dolukn...
hti ak nanti2 br pk...
tp...
kdg2...hti nie da x mampu...tp kene trime...telan semua yg ad...

chik...i really miss u...
thanks 4 olwiz be by my side...
i owe's u lotz

HR said...

aku faham perasaan kau, linda.
aku ni cuma pandai bercakap je, tapi aku belum merasa. kau yang rasa semua. tah-tah bila sampai masa aku nanti, aku lagi teruk. waktu tu, aku harap kawan-kawan aku pulak sudi ada dengan aku.

i miss you too, sayang.
aku sentiasa ada untuk kau. tapi kalau aku tak ada, jangan risau, DIA sentiasa ada.

adnil linda said...

chik - insyaAllah...ak sentiasa ad...

eklan