doz0 doz0... :)

our's jr

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, January 10, 2010

#8 - rAse-Rase cmNE


-my father said2 to me-
-he wants to buy a new henpon 4 me-
*wah...cm seronot jerk bunyi dia*

-kalo cmtu i want yg bleh touch2 screen la-
*hehehhehe...gediks da*

-tp...like alwiz la-
-my father alwiz said jerk-
-normally, dia akan jrg tunaikan-
-tp i x kisah-
-i gain nothing without him-

-ad tp nye lg-
-if...if la kan-
-my father belikan gak nset tok i-
-sti my siblings jeles sgt2 kt i-
*abesla i kene pulau pastu*

-ad tp lg-
-i da wt deal ngan nor akmarina-
-if...if lg skali-
-my father belikan nset tok i-
-i kene belikan cardigan tok kema-
*cmne la terboleh deal ngan kema nih*

-tape2-
-wait n cee jer la ye-
-dis becoming chinese new year-
*cm dpt angpau je*

-k...-
-dada didi dudu-

3 comments:

Anonymous said...

hehe~deal yer cik linda...heee~cardingan taw...
ehem3[pesanan kpd en miswan-pcik3, blikan linda enset bru ek..cian kt die, smpai ngigau2 nk enset bru]...=) [kema]

Unknown said...

kema ~
huhuhuhu...if la kn my father belikan...

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

eklan