doz0 doz0... :)

our's jr

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, February 9, 2009

sumthing cannot be xplain...


dulu aku pernah menyanyangi 3 wanita yang aku benar2 sayang,mcm ramai kan?tetapi aku benar2 maksudkan aku sayang insan2 ini,satu semasa di tingkatan 3,dimana disaat itu aku baru mengenal cinta,dan sebab dia aku menjadi playboy sehingga aku masuk matrik melaka..insan kedua,aku temui semasa di matrik melaka jua,insan yang terlalu baik untukku,hingga aku merasa tidak layak untuk memilikinya,aku masih sayangkan dia,namun kerana sayang aku lepaskan dia...insan ketiga,semasa di Umt,ketika aku kesepian,dia hadir menyemai benih2 syg dalam hati ku ini,ditambah pula insan di usm itu sudah mempunyai pengganti diriku,ku merasakan saat itu hati ku telah betul2 dimiliki oleh gadis ini,namun apakan daya,Dia lebih mengetahui,hubungan ini putus dikala ia sedang berputik,aku lepaskan jua gadis ini

0 comments:

eklan